Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο,ΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ???

Τελικά τι είμαι;; Η διαιτολόγος που θα σου προσφέρει  τη σωστή ρύθμιση του βάρους σου και τις απαραίτητες συνεδρίες για την αλλαγή της διατροφικής σου συμπεριφοράς...ή μήπως είμαι Ο ΠΟΛΕΜΙΟΣ των όποιων τραγελαφικών πληροφοριών περί διατροφής έχεις ακούσει;; Ο ΠΟΛΕΜΙΟΣ των διαιτολόγων-μαϊμού, που βλέπουν ότι η ενασχόληση με αυτή την δραστηριότητα έχει να τους προσφέρει συμπληρωματικά κέρδη;;; Ο ΠΟΛΕΜΙΟΣ των όποιων διαιτών έχεις κάνει στο παρελθόν, γιατί απλά γούσταρες να καταπονείς τον εαυτό σου με ανορθόδοξες δίαιτες  αστραπή;;; Ο ΠΟΛΕΜΙΟΣ των γιατρών εκείνων, που δηλώνουν και διαιτολόγοι γιατί ...ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΝΟΥ και ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ;;; Χρειάζονται και σπουδές για αυτό το πράγμα;;; 

Εμ...μάλλον .....ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ!!! Για να μην μου έρθεις αύριο μεθαύριο καταβεβλημένος από τις τόσες αναποτελεσμάτικές και ανορθόδοξες δίαιτες που έχεις κάνει μόνος ή με διαιτολόγους-τσαρλατάνους....για να μην έρθεις και μου πεις..." πήγα σε έναν που είχαν πάει πολλοί συνάδελφοί μου και είχαν αδυνατίσει...πήγα και εγώ εννοείται...μου έδωσε μια δίαιτα  που έτρωγες μόνο μια φορά την μέρα...όπως μου έλεγε τότε <όλα όσα λένε οι άλλοι είναι  βλακείες ...θα τρως μια φορά και θα παίρνεις και πρωί-βράδυ αυτό το συμπλήρωμα..>βέβαια κατέληξα στο νοσοκομείο, γιατί δεν άντεξα...¨ και όταν σε ρωτήσω τι ήταν αυτός.. να μην μου πεις " γενικός γιατρός-διαιτολόγος...είχε πολύ κόσμο ρε παιδί μου.."......ΑΛΛΑ για να έρθεις στο διαιτολόγο-διατροφολόγο που έχει ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ το αντικείμενο και δεν κάνει πασαλείματα παίζοντας με την υγεία των ανθρώπων αποσκοπώντας σε μεγαλύτερα κέρδη!

Όπως δεν μπερδεύομαι εγώ σε άλλες ειδικότητες, έτσι απαιτώ να μην μπερδεύονται ΑΣΧΕΤΟΙ στην δική μου!! Στο χέρι σου είναι και δικαίωμά σου να ρωτάς κάθε φορά που πας σε διαιτολόγο να σου αποδεικνύει ότι πράγματι είναι!! Για αυτό το λόγο υπάρχουν τα πτυχία (ΑΕΙ-ΤΕΙ και αντίστοιχα εξωτερικού)!!!! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ¨ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο,ΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ"!!!! Στο κάτω κάτω πληρώνεις για μια υπηρεσία και δικαιούσαι να έχεις την σωστή μεταχείριση και παροχή γνώσεων από τον ΕΙΔΙΚΟ !! δίαιτα, κιλά, Γρηγοράκης, Μανωλίδου, Ρουβάς, Ρέμος, μετρό, φάε ένα μαλάκα, Βουτσινά, ζούγκλα, δημοτικές εκλογές, περιφέρεια αττικής , αττική περιφέρεια


6 σχόλια:

  1. ναι αλλά εσυ δεν εχεις μαγικά φίλτρα! δεν εχεις ανακαλυψει τις μαγικές ιδιότητες ουσιών, συστατικών και σκευασματων. εσυ δεν ενεργοποιείς/ξυπνάς/αλλζεις/τροποποιείς τον μεταβολισμο.! Ασε που δεν σε είδα και σε κανένα καναλι/εφημερίδα/εκδηλωση. Που πας βρε μαυρη χείρα ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. opa re mano tn douleia ths kanei k exei apotelesma an katseis k akolou8hseis ena programma swsths diatrofhs pou 8 s proteinei mia diaitologos. apo ti katalava gia n antidras etsi 8 eisai kanenas xontros pou dn mporei n kanei diaita k 8elei tn eukolo tropo gia n adunatisei h enas hli8ios k agenhs tupos pou dn exei allh douleia apo t n grafei malakies s istoselides

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. etsi einai dustuxws sthn ellada :/ oi pio polloi koitane t kerdos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ.
    ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΑΠΟ "ΔΙΑΙΤΕΣ" ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΝΗΣΤΕΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΒΟΥΤΣΙΝΟΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥΣ, ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΨΩΜΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΟΡΜΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ...

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΓΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάνο κατάλαβα απόλυτα τι εννοείς...!!χαχα!!
    didadafni...εμείς οι σοβαροί διαιτολόγοι...δεν τα βάζουμε κάτω και πάντα θα λέμε το σωστό, γιατί αυτή είναι η δουλειά μας!! Όποιος σέβεται τον εαυτό του..θα μας ακολουθήσει...για τους υπόλοιπους..εεεε...όπως είπε ένας καθηγητής μου κάποτε...ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΣΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ!!(μια προσπάθεια την κάνουμε όμως..χιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μου επιτρέψεις όλγα μιας και με πήρες χαμπάρι να πω 2 κουβέντες. Σαν παλιός (αχ αυτα τα χρόνια...) έχω ζήσει εποχές που δήλωνες διαιτολόγος και απαντούαν τιν' τούτο; Έζησα εποχές που σε πολυδύναμα δεν υπήρχε διαιτολόγος ούτε για δείγμα! Τυχαίνει α γνωρίζω προσωπικά την ΠΡΩΤΗ διαιτολόγο που εργάστηκε σε πολυδύναμο ever!!!
    Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να σώσουμε τον κόσμο... αλλά... σπουδάσαμε και πρέπει να μιλάμε. Να λέμε το στραβό και το άδικο. Ακόμα και αν αυτό αφορά τον δικό μας χώρο. Δώσαμε όλοι ένα ρκο να υπηρετούμε τον πολίτη και αυτό τον όρκο πρέπει να τον τηρήσουμε.

    Η σιωπή δεν είναι χρυσός.... είναι αν όχι συνενοχή το χειρότερο είναι αδιαφορία...
    Και αν τα άνθη του κακού ανθίσουν και ρίξουν το σπόρο τους τότε....

    αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή