Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Εγώ...η SUPER-διαιτολόγος!!!

Με λένε Όλγα....και δεν είμαι καλά!!Για την ακρίβεια είμαι υπεράνθρωπος και κοντεύω να τρελαθώ με τις δυνατότητες μου!!Ναιιι...είμαι η SUPER-διαιτολόγος...αυτή που αναλύει με μία μόνο ματιά την σύσταση των τροφίμων και μπορεί να σας πει την περιεκτικότητα σε ό,τι θέλετε..θέλετε βιταμίνες..; Ιχνοστοιχεία;..Θερμιδικό φορτίο..ανά 100γρ; 50 γρ; 10γρ;.....Ναιιι είμαι και θερμιδομετρητής...ακριβείας παρακαλώ...!!!Και εκτός αυτών βέβαια...μπορώ να αδυνατίσω τον οποιοδήποτε...με την μαγική μου δίαιτα!!!Γιατί όλα τα μυστικά του σύμπαντος και του ανθρώπινου οργανισμού βρίσκονται σε αυτό το χαρτάκι που αποκαλείται δίαιτα...το κάνει κάποιος, και ΝΑΙ.. μπορεί να χάσει όσα κιλά θέλει σε μια βδομάδα!!Όσα περισσότερα κιλά θέλει κάποιος να χάσει ...τόσο πιο μαγικό θα είναι το χαρτάκι αυτό!!Βασικά μπορεί να γίνει τόσο μαγικό, που αν απλά το κολλήσει κανείς στο ψυγείο του..χάνει τα κιλά του σε χρόνο ντε τε..χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του!!!Και σαφώς δεν υπάρχει η λέξη ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ στο λεξιλόγιο της SUPER-διαιτολόγου...μιλάμε για ΔΙΑΙΤΑ...όσο πιο εξαντλητική είναι.. τόσο το καλύτερο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου